de început

Aşadar, am migrat de pe Blogspot pe WordPress. În ciuda faptului că m-am înţeles destul de bine cu platforma anterioară, parcă trebuia o schimbare. Fata cu floarea din vioară pe care aţi cunoscut-o pe Blogspot va rămâne acolo, nu de alta, dar mi-e tare greu să o fac să dispară şi nici nu îmi doresc asta.

Începuturile sunt întotdeauna grele, prima postare e de asemenea una teribilă. Nu ştii ce drum va avea, lumea oricum te judecă după prima impresie (iar eu obişnuiesc să devin plăcută pentru cei din jurul meu după ceva timp), aşa că nu ştiu cum veţi privi această mică iniţiativă. În orice caz, durează ceva timp până mă obişnuiesc cu jucăria asta nouă, până mă îndrăgostesc de ea sau până ajung să o urăsc, depinde, aşa că vă rog să aveţi răbdare cu mine.

Fata cu floarea din vioară este un suvenir al clipelor din viaţă, al frustrărilor, al iubirilor, al momentelor de linişte. De fapt, aici mă veţi cunoaşte sau măcar veţi cunoaşte acea parte din mine pe care voi dori să o las să se vadă. În plus, atunci când îmi voi scrie memoriile îmi voi aduce mai lesne aminte de toate ce s-au întâmplat. Şi poate, în acest demers al meu de a scrie un blog (deşi tare mă tem că e mai degrabă un simplu jurnal), voi ajunge să fac şi lucruri bune, fie că e vorba de un anunţ de concert la care o altă persoană va apuca să meargă, fie că cineva îşi va da seama că nu e singur pe lume, raportându-se la ce voi scrie pe viitor.

În final, scriu pentru mine. Nu mă interesează să am cititori cu grămada (prefer să am oaspeţi puţini, dar care să conteze), nu mă interesează reclama, tot ce îmi doresc este să scriu despre ceea ce trăiesc atât eu cât şi alţii.

Bine aţi venit în lumea mea! Sper să vă simţiţi bine aici.

Cu drag, Sabina

Acest articol a fost publicat în myself și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu